Mètodes d’enviament
On feu enviaments?
Enviem a tot el territori espanyol peninsular i a les Illes Balears. En el cas de les Illes, el transport té un increment de preu que es veurà reflectit mentre es fa la comanda on-line.
Quins mètodes d'enviament hi ha actius?
Actualment tenim actius dos mètodes d’enviament:
· Enviament a domicili
· Recollida a l’Obrador (de dimarts a divendres de 7 a 15:30h)
Tarifes de l'enviament
Aquestes són les nostres tarifes d’enviament a domicili:
- Compra de formatge: Enviament gratuït excepte a les Illes Balears, que el preu és de 10€
- Compra de formatge + vi : Enviament gratuït excepte a les Illes Balears, que el preu és de 16 €
- Compra de només vi: 5€ d’enviament al territori peninsular i 16€ a les Illes Balears
Tens problemes amb l'enviament?
Per defecte no hi ha seleccionat cap mètode d’enviament.
Per solucionar-ho sols has de seleccionar un dels dos sistemes d’enviament i continuar amb el pagament de la compra.
Es pot aplicar algun descompte per a la recollida a l'obrador?
Sí, es pot aplicar un descompte de 4 euros per anar a recollir el producte a l’obrador en els horaris establerts (de dimarts a divendres, de 7:00 a 15:30 hores). Aquest descompte només està disponible en cas de comprar una selecció de formatges o una selecció de formatges i algun vi. És important tenir en compte que, en cas de realitzar una comanda que només inclogui productes vinícoles i cap selecció de formatge, no s’aplicarà aquesta bonificació.
Per poder gaudir d’aquesta reducció del preu final, només cal marcar que es recollirà a l’Obrador i automàticament es resten els 4 euros.
Subscripcions
Tens problemes en canviar la forma de pagament?
Subscriu-te a Xerigots a Casa i viu els nostres formatges amb els amics i la família quan vulguis.
Cada mes rebràs a casa una selecció de formatges artesans afinats a les nostres instal·lacions i al punt òptim de consum per viure una autèntica experiència Xerigots. Aniran acompanyats d’una guia de consum, amb informació de cada formatge i consells sobre quins són els millors vins per acompanyar-los.
Volem que t’endinsis al món del formatge i que en coneguis tots els detalls: tipus de llet, elaboracions, productors, regions, etc. Per això, cada mes, la selecció de formatges variarà.
Pots comprar l’experiència 1 vegada o fer una subscripció de 6 mesos.
Quin dia es farà l'entrega?
Des de Xerigots no fem entrega tots els dies, tenint en compte que es tracta d’un producte fresc i que volem garantir la màxima qualitat. No obstant això, pel que fa als dies disponibles, deixem la possibilitat que el client esculli la que li vagi millor i que pugui ser al lloc de recollida.
Necessites canviar la forma de pagament d'una subscripció?
Si desitja actualitzar el mètode de pagament de la seva subscripció, segueixi aquests passos:
Vagi a la seva subscripció activa.
Un cop estem a la nostra subscripció activa, utilitzi el botó “Canviar el pagament” de la subscripció per a actualitzar la forma de pagament.
En el cas que la subscripció estigui en un altre estat com Cancel·lada o No Realitzada, no es podrà realitzar el canvi de pagament. En aquest cas contacti amb l’administrador de la botiga.
Hem de tenir en compte que afegir nou mètode de pagament des de l’opcio del panell “Mètodes de pagament” al seu compte, no actualitzarà automàticament el mètode de pagament de la subscripció.
Mètodes de pagament
Bizum
Com em dono d'alta?
El procés és molt senzill:
1. Escull l’entitat amb què vols unir-te a Bizum.
2. Cerca’n l’aplicació en la Play Store o l’Apple Store
3. Descarrega-la
5. Introdueix les teves credencials de banca en línia i entra-hi
6. Accedeix a l’àrea Bizum o a enviar/rebre diners amb Bizum
Què és la clau Bizum?
La clau Bizum és un codi de 4 dígits amb el qual podràs comprar a totes les botigues que tinguin el botó Bizum com a mitjà de pagament disponible.
Com obtinc la meva clau Bizum?
Pots obtenir-la en l’aplicació del teu banc, entra aquí i fes clic sobre el logotip del teu banc per obtenir-ne més informació. Podràs canviar-la sempre que vulguis des d’aquesta aplicació.
Targeta de crèdit o dèbit
Nova normativa Europea PSD2
PSD2 (Payment Services Directive) és la Directiva Europea que regula els serveis de pagament (per exemple transferències, domiciliacions, pagaments amb targetes…) realitzats a Europa amb la finalitat d’impulsar la transparència, la competència, i la innovació dels serveis de pagament del sector financer.
Permet a més que terceres empreses (Third PartyProviders o TPP), també intervinguin en els pagaments. Això és el que es coneix com openbanking.
A Espanya es va aprovar el Reial decret llei 19/2018 de serveis de pagament per a transposar aquesta normativa al nostre ordenament. La norma recull els drets i obligacions d’entitats i clients en matèria de serveis de pagament. Una qüestió molt rellevant és el reforç de les mesures de seguretat per a realitzar aquestes transaccions incloent mesures de doble autenticació o autenticació reforçada.
La doble verificació per realitzar el pagament
Una de les principals novetats és que la nova normativa PSD2 introdueix l’autenticació reforçada o doble autenticació (“SCA”, en anglès Strong Customer Autentication) com a via per a reforçar la seguretat de les teves transaccions.
Es tracta d’una mesura de seguretat per a evitar el frau en les operacions de pagament no presencials. Abans de fer una d’aquestes operacions, hauràs d’aplicar, almenys dues dels següents mitjans de verificació de la teva identitat:
– Alguna cosa que tens. Per exemple, una app mòbil.
– Alguna cosa que només saps tu. Per exemple, un PIN o una clau.
– Alguna cosa teu. Per exemple, una empremta dactilar o una altra biomètrica.
Productes
Val regal Xerigots
Quin format te el val regal?
Cal tenir en compte que el val regal que es veu a l’hora de fer la compra és una previsualització i no té cap validesa. Només serveix per a comprovar que les dades són correctes abans de fer el pagament.
El val regal vàlid serà el que s’enviarà per correu electrònic.
Si el val regal té el codi 1234-WXYZ-5678-ABCD significa que es tracta de la vista prèvia i per tant, no és el definitiu. En aquest cas, cal comprovar la bústia de correu electrònic per veure el val correcte. En cas que el codi sigui diferent i no funcioni, es pot posar en contacte amb nosaltres.
Què puc comprar amb el meu val regal?
Pots bescanviar el teu val regal Xerigots per qualsevol producte de la botiga.
On puc introduir el codi del val regal Xerigots?
Un cop siguis a la cistella hauràs de buscar l’apartat: Tens una targeta regal?
No confondre amb l’apartat codi de cupó. Si introdueixes el codi del val regal Xerigots a l’apartat codi cupó, apareixerà el missatge: codi no vàlid.
El val regal caduca?
Sí. El val regal té un any de validesa des de la seva compra.
Puc fer diferents compres amb el val regal Xerigots?
Sí. Per cada compra que facis a la botiga i apliquis la teva targeta regal s’anirà restant saldo.
Pots comprovar en tot moment el saldo de la teva targeta regal des de l’àrea client > saldo de la targeta regal
Com puc enviar el val regal a un beneficiari?
Per enviar el val regal a un beneficiari, hauràs d’introduir el seu correu electrònic a l’apartat BENEFICIARI del formulari.
Poden ser més d’un beneficiari. Per enviar el val a més d’un beneficiari introdueix els seus correus electrònics separats per comes (,).
No he rebut cap correu amb el Val Regal
Assegura’t que no estigui a la categoria SPAM del correu electrònic.
Si, tot i això, no has rebut el correu posa’t en contacte amb nosaltres:
93 819 92 86
665 28 08 06
info@xerigots.cat
Quin format te el val regal?
El val regal conté lletres i números i el seu format és el següent:
Val de targeta regal:
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
On puc veure el saldo que em queda al val regal?
Per veure el saldo disponible al val regal has d’anar:
Compte d’usuari > Saldo Targeta regal > Introduir el codi de la targeta i prémer el botó comprovar.
Activitats
Vull comprar una activitat i no hi ha disponibilitat
Anem obrint noves dates a mesura que avancen les setmanes. Podràs estar al cas de noves dates a través de les nostres xarxes socials.
Tinc una reserva per una activitat però no puc venir
Si ens avises 72 hores abans del tast, t’oferirem un val regal per l’import de l’activitat que podràs bescanviar a la nostra botiga on-line al llarg d’un any.
Si ens avises més tard, malauradament perdràs l’activitat. En aquests casos, recomanem que busquis algun amic o familiar que vingui en nom teu i ocupi les teves places (com quan vas a un concert o a un teatre).
Tinc alguna al·lèrgia alimentària
Els formatges contenen lactosa i els acompanyem amb pa i fruits secs. Per tant, si sou celíacs, aviseu-nos perquè us oferirem uns altres bastonets i si sou al·lèrgics als fruits secs, ho tindrem en compte i no us ho posareu.
Si sou intolerants a la lactosa, això ja és més complicat! No us podem oferir l’activitat ‘sense lactosa’.
He d’arribar amb antelació a l’activitat?
Només que arribis 10 minuts abans, n’hi ha prou. Això sí, demanem màxima puntualitat per a poder començar l’activitat a l’hora i per respecte a la resta de persones que també fan l’activitat.
Hem de portar el document de la reserva?
No cal, només que indiqueu el nom de la persona que ha fet la reserva.
No bec vi. Tinc alguna altra opció?
En aquests casos, oferim most i aigua. El preu és el mateix.
I podem portar infants?
Les activitats no està pensada per a nens i nenes. Però si els vostres fills i filles són grans fans dels formatges, podeu contactar-nos i mirem què podem fer-hi perquè també puguin gaudir de l’activitat.
Quan duren les activitats que oferiu?
L’activitat de ‘Visita i Maridatge’ de 45€ té una durada d’unes 3 hores. El ‘Tardeig’, el Vi&Xerigots i els ‘Tastos especials’, entre 30 i 35€ depenent de l’activitat i tenen una durada de 2 hores.
Després de l’activitat, he d’anar a dinar o a sopar?
L’activitat de ‘Visita i Maridatge’, amb 20 formatges, és molt completa i no et caldrà fer cap àpat. Les altres, segurament sí que hauràs de sopar (però lleuger).
Compte d’usuari
Com iniciar sessió/registrar-se?
Si ja tens un compte d’usuari creat, es pot iniciar sessió amb el nom d’usuari o correu electrònic juntament amb la contrasenya en l’àrea d’usuari de la botiga.
Si no tens cap usuari creat, et pots registrar des de la mateixa pàgina indicant el nom d’usuari, correu electrònic i contrasenya.
Què fer si has oblidat la contrasenya?
Per recuperar la contrasenya del compte, es fa mitjançant l’enllaç “Has oblidat la teva contrasenya?” des de l’àrea d’usuari. En aquesta pàgina hauràs d’indicar el teu nom d’usuari o correu electrònic, per rebre un correu electrònic amb un altre enllaç per restablir la contrasenya.